søndag den 21. juni 2015

Sommer Bucketlist 2015

















Billeder fra dette indlæg

Jeg lovede jer jo min sommer bucketlist, så i skal selvfølgelig ikke snydes! Jeg har samlet 30 punkter sammen den sidste uges tid så en af tingene er altså allerede gjort, men den skal jo stadigvæk med på listen selvfølgelig. Her er 30 ting jeg gerne vil nå denne sommer!

1) Have en picnic, dette nåede jeg ikke i foråret
2) Lakere mine negle med Essies mint candy apple, endu en ting jeg ikke fik gjort
3) Løbe gennem en blomstermark, den tredje og sidste ting jeg ikke nåede
4) Gøre et kup på et af de mange loppemarkeder der er at finde i Danmark
5) Kanalrundfart i København
6) Og derefter spise frokost ved Nyhavn
7) Tage en svømmetur ved kalkgraven i Karlstrup
8) Gå en rigtig lang tur på fælleden, meget gerne 10-15 km.
9) Tage på Amagerstrand med pigerne, naturligvis efterfulgt af is fra Ismageriet af
10) Læse flere bøger, vil meget gerne nå 2
11) Tage en tur ind i fælledparken omkring min fødselsdag og se zulu sommerbio
12) Holde en internet fri dag
13) 1D koncert
14) Lave hjemmelavet frozen yoghurt, med opskrifter fra denne bog
15) Holde film marathon, med enten Harry Potter eller Disney
16) Sove under åben himmel
17) Drikke iskaffe på en fortovs café i København
18) Tage en tur til Århus med Ditte hvis hun er frisk på det (selvfølgelig er hun det)
19) Færdiggøre min Wreck this journal
20) Drive in bio, meget gerne ind og se Ted 2
21) Starte min youtube op igen
22) Give mit værelse en makeover
23) Mestre yoga
24) Gå tilbage til barndommen ved at bygge et tæppefort
25) Slå min plankerekord på 2 min.
26) Fejre min fødselsdag d. 10 august
27) Nyde tiden med Magnus inden han tager på efterskole
28) Se solopgang
29) Se solnedgang
30) Have det sjovt

 Jeg håber at denne liste gav jer lidt inspiration til jeres egne sommer mål, hvad skal i nå? Rigtig god sommer til jer alle!

4 kommentarer :

  1. Lyder som en hyggelig plan for sommeren! :-D

    Love Malene ♥
    Justadelprado.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg håber også på en hyggelig en i år:)

      Slet
  2. Kanalrundfart er altså bare det hyggeligste :D

    - Anne
    www.venterpaavin.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er mange år siden jeg sidst har prøvet det, men tænker da at det kunne være super hyggeligt at genopleve nogle barndoms oplevelser!

      Slet

Back to Top