lørdag den 6. juni 2015

Raw Coconut Granola


Det her er altså virkelig, virkelig, virkelig lækkert! Og det er ovenikøbet også super nemt at lave, win win! Granolaen kan faktisk også bruges som havregryns kugler hvor i at du evt. kan tilsætte lidt kakaopulver, det gjorde jeg her og det fungerede helt udemærket!

Opskrift til ca. 5-6 portioner:
2,5 dl. havregryn
ca. 16 dadler
3/4 dl. fint revet kokos
2 spsk. kokossukker, jeg brugte kokospalmesukker men det gør ingen forskel
evt. 1-2 spsk. smeltet kokosolie

Alt bortset fra kokosolie smides i en foodprocesser og blendes sammen, jeg pulsede det da jeg syntes at det fungerede bedst. Ønsker man herefter en lidt vådere konsistens (ideel hvis du vil lave dem til havregrynskugler) kan du tilsætte 1-2 spsk. smeltetkokosolie. Det hele hældes på glas og voila, klar og parat til at gøre morgener lidt sjovere! Jeg sagde jo at det var nemt ikke?:)

Skriv meget gerne hvad i synes om det hvis i skulle prøve det, eller tag mig i jeres billeder på instagram under @isalarsen! knus

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top