onsdag den 10. juni 2015

Forårs Bucketlist: Opsummering

Hej piger! I marts måned viste jeg jer min forårs bucketlist, og eftersom at vi nu har været igang med sommeren i et stykke tid tænkte jeg at det var på tide at jeg gav jer en lille opsummering på hvad jeg fik nået og hvad jeg har til gode her til sommer:)

·Spise årets første vaffel fra Ismageriet, med to kugler af Lakrids og Jordbær sorbet. Dette fik jeg og min far gjort en fredag aften, og det var super lækkert som altid!

·Lakere mine negle i ynglingslakken 'Mint candy apple' fra Essie af. Dette fik jeg på en måde gjort, altså jeg lakerede dem jo men det blev bare så grimt at jeg tog det af med det samme haha. Det må jeg få gjort meget snart!

·Rydde ud i mit tøj og skifte vintertøj ud med sommertøj. Dette blev gjort, undervejs røg nogle ting til loppemarked og andre ting kom i poser til loftet.

·Løbe en tur gennem en masse blomster. Gerne en mark. Sådan rigtigt poetisk. Altså jeg har løbet en masse ture, dog har det ikke lykkedes mig at finde en blomster mark på Vestamager fælled.. Så hvis nogle ved hvor jeg kan finde en, tip mig lige haha! 

·Holde picnic med nogle veninder en dag hvor solen står højt på himlen. Øv den her havde jeg set rigtig meget frem til, dog blev det aldrig gjort! Hvorfor?! aaargh jeg skal finde en dag! Ditte? Andrea? Sara og vici? anyone? haha..

·Tænde bål og lave snobrød. Jeps, Ditte og jeg havde en kanon mandag aften. Snobrødene smagte godt og stemningen var god. Kan klart anbefale dette som en ting at lave med sine veninder!











·Spise en masse påskeæg. Been there, done that.











·Skaffe en buket pæoner til værelset. Det var en hård kamp at få fat på nogle, men en eftermiddag kom min mor ind af døren med en buket og så var alt godt.

·Tage en tur i biografen og se enten Insurgent, Wild, Askepot eller Home. De to sidste viser min indre 9 årige. Ditte og jeg var inde og se Insurgent den fredag vi fik påskeferie og den var super god! Tror enda at den var bedre end den første..

·Spise brunch på enten Café Alma eller Wulff & Konstali. Endu en ting der blev gjort i påskeferien, kan klart anbefale Wulff & Konstali, Café Alma må blive en anden god gang!











·Få taget nogle outfit billeder et eller andet flot sted inde i København. Dette blev gjort en solskins dag i april på Christiansborg med min mor som kameramand:) Billederne kan ses lige her!

















Over all var der kun 3 ting der ikke blev gjort, så de kommer da bare med på sommerlisten som jeg deler med jer meget snart! Hvad synes i? 
Fik i udfyldt alle jeres felter? Nyd solen, knus

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top