lørdag den 20. juni 2015

For The Love Of Nike
















Og bum så blev der stille, det må i undskylde! Men med en koncert tirsdag (mere om den meget snart), koncert "tømmermænd" og sygdom onsdag, og tekniske problemer torsdag og fredag, blev det ikke lige til så meget blogning denne uge.. Men hovedet er fyldt med gode ideer og med blot en uge tilbage af skolen inden sommerferie er der jo masser af tid til at blogge!

Da der var skolefri i torsdags pga. valgdag, valgte jeg at tage på fisketorvet med Sara og Victoria. Sommer udsalg er for alvor startet og butikerne er fyldt op med skilte med 20%, 30% og 50%, og det kan vi lide! Et af de steder jeg gjorde et rigtig godt kup var Stadium der havde 50% rabat på rigtig meget trænings tøj, inkl. en masse Nike! Jeg købte derfor de to overstående ting med hjem, sports Bh'en fik jeg til sølle 175,- og for bukserne skulle jeg kun af med 150,-! Det var en glad Isa der forlod butikken kan jeg godt lige love for. Har i også fået gjort nogle gode køb ved sommerudsalget? Forsat god weekend allesammen!

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top