søndag den 28. juni 2015

Film Anbefalninger

Jeg ser meget netflix. Faktisk er jeg lidt bekymret om hvor vidt det er en sund mængde. Jeg ser godt nok flere serier end jeg ser film, men jeg har dog alligevel set et par her på det seneste. Her er de bedste af dem:

Denne øjenåbnende romantiske film handler om en mand der ikke har haft det store held i livet men alligevel gerne vil vise sin familie at han har opnået noget. Han låner derfor en pige fra det psykiatriske hospital til at spille hans kæreste. I starten er han ikke meget for hende men som tiden går falder han mere og mere for hendes interessante personlighed.






Først og fremmest skal det lige siges at denne film ikke er på netflix og at jeg ikke har set de sidste 20 minutter da jeg faldt i søvn, dog synes jeg alligevel at den fortjente en plads her på listen. Og nej, det er ikke blot en børnefilm. Benjamin Mee lever et strålende liv fyldt med eventyr, han har to børn og det hele går egenligt okay. Men da han mister sin kone beslutter han sig for at prøve noget nyt i håb om at holde familien sammen. Han køber et stort hus på en kæmpe grund, men der er lidt mere end bare det. Han køber en zoo.

Molly er ved at miste troen på at der er en fyr derude til hende, men så møder hun Gus. Og Gus er en helt speciel mand. Han er sød, venlig og alt hvad hun drømmer om. Men hvor stærkt kan et forhold være når han hver morgen når han vågner ikke ved hvor han er, eller hvem Molly er?

Aimee holder sig meget for sig selv, men så møder hun Sutter som viser hende en anden side af livet som ung i en kedelig by. Og undervejs lærer hun også ham nogle ting som han kunne få brug for igennem livet. Før de for set sig om er de forelskede, eller hvad?


Okay så jeg ved ikke hvad i lige synes om denne slags indlæg, især pga. den måde jeg anmelder på. I skal lige huske at jeg kun er vand til at anmelde bøger til skole opgaver og der kommer man meget nemt til at gøre det mere dramatisk haha. Har i set nogle af disse film? Og er der nogle i kan anbefale?

2 kommentarer :

  1. Det kan være jeg skal bruge noget af min sommerferie på at se de film, tak!

    http://liiivelife.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det synes jeg helt klart at du skal, man kan jo ikke altid regne med den danske sommer:)

      Slet

Back to Top