tirsdag den 30. juni 2015

Farvorit Produkter Til Sommer

Jeg har idag samlet de fleste af mine ynglings produkter her til sommer, hvad angår skønheds delen. Der er blot 3 makeup produkter og det er sådan set fordi jeg virkelig ikke går op i min makeup i de varme måneder, faktisk bare sådan generelt hele året rundt er jeg begyndt at synes makeup er noget kedeligt stads som egentligt bare slet ikke siger mig noget overhovedet haha. Ikke desto mindre har jeg fundet nogle andre ting rundt omkring som jeg bruger meget i sommertiden, her er de:

The Body Shop Virgin Mojito Shower Gel: Dette er The Body Shops nye sommer duft, og jeg er helt vild med den! Den dufter frisk af lime, præcis ligesom en ægte mojito. Dog er der det med deres shower gels at duften ikke rigtig holder meget længere end til man træder ud af badet, jeg tror derfor at jeg vil købe enten deres body splash eller body sorbet i samme duft for den dufter altså skønt!

Athena Beauté Soft Silk Shave Gel: En anden badefavorit er denne barber gel, den dufter ikke tungt af parfume og gør jobbet lige som den skal. Og da ingen gider at betale en million milliard for noget så simpelt som dette er denne super da den kan købes i normal til lige omkring 20,-

Nivea Sun Protect & Refresh Solcreme: Det er vigtig at man er beskyttet for solen, det ved alle, det er vidst en no brainer. Men jeg har aldrig mødt nogen som ikke hader klistret solcreme, lad mig give jer et lille scenarie: Det er en varm dag og du ligger på stranden i det at du kommer i tanke om at du mangler at putte solcreme på. Du rejser dig op for at påføre et godt lag over hele kroppen men da du lægger dig ned på dit håndklæde igen som er fyldt med sand. Du er nu fuldstændig klæbet ind i både solcreme og sand og den eneste løsning herfra er at hoppe i vandet og skylle dig, men det gider de fleste ikke da det her er Danmark(med mindre du er rejst sydpå)og badevandet sjældent er varmere en 15 grader. Denne klæber ikke, tørrer hurtigt og er dejlig kølende når den kommer på. By the way kan den købes langt billigere i normal end andre steder.

Dove Summer Glow: Denne er en lettere form for selvbruner. Jeg kan godt lide at bruge den senere på dagen efter at jeg har været i solen da den fremhæver den farve jeg har fået.

Maybelline Mascara Colossal Extreme Very Black Waterproof: Jeg bruger som sagt ikke specielt meget makeup om sommeren, men bruger je mascara er den vandfast, det er helt sikkert! Pandaøjne?, nej tak! Denne gør et super job med at åbne vipperne op og giver dem volume, dog ser de stadigvæk naturlige ud. Ligesom jeg syntes de skal se ud.

Marc Jacobs Honey Eau de Parfum: Jeg har som i nok kan se en meget lille udgave af denne da jeg fik den i en gaveæske for nogle år siden, men det gør den selvfølgelig bare endu mere smart til når man skal ud og rejse. Den dufter sødt af honning, ikke sådan vammel honning bare sød honning. Og den er lidt noget andet i forhold til mine andre Marc Jacobs parfumer der alle dufter af blomster.

MAC Tinted Lip Conditioner SPF 15 i Petting Pink: Denne har jeg snakket om mange gange før men det er altså virkelig et vidunderligt produkt. Desværre har mac valgt at stoppe salget af produktet så et godt alternativ ville nok være denne kompineret med en læbepomade med SPF.

Topshop Cream Blush i Head Over Heels: Når det er varmt synes jeg at pudrede ting meget nemt kan gå hen og blive cakey, derfor er jeg vild med cremede produkter som denne. Farven er også super fin og man kan selvfølgelig selv vurdere hvor kraftig man synes den skal være.

Astroplast Medium Blister Plasters: Sandaler og andre sko hvor man ikke har strømper i kan meget nemt gå hen og gnave, og det ved de fleste godt er mega ubehageligt. Jeg har fået mig en ny vabelplaster farvorit, og de er meget billigere en compeed. De er store og dækker det hele, og efter 5 minutter kan du ikke engang mærke at de sidder der. De kan fås til 20,- i normal.

Så nåede vi også til enden, jeg håber at i fik lidt inspiration til noget sommer shopping af ting i ikke kan undvære.. Jeg har brugt super meget tid, og rigtig mange krarfter og frustration på dette indlæg så nu vil jeg tage en slapper med lidt mango og passionsfrugt og derefter står den på træning. Hav det godt allesammen:)

4 kommentarer :

  1. Uh, vabelplaster er altid godt når de nye sommersko, skal gåes til.

    - Anne
    www.venterpaavin.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Gode produkter, bruger dem ogs�

    SvarSlet

Back to Top