mandag den 1. juni 2015

All Fancy In Lace + Radio Begejstring

Top H&M Jeans H&M Sko New look

Da jeg i weekenden var til min fætters nonfirmation, valgte jeg at tage denne blonde top jeg for nyligt fik fra H&M af i brug. Er helt vildt med blonde detaljen og alle de mange måder den kan styles på. Nu havde jeg valgt at sammensætte den med et par basic sorte jeans, men tænker at den også ville være rigtig sød med f.eks. en nederdel, måske denne? Hvad synes i?:)

Idag er det jo også 1. Juni hvilket betyder at det nu officielt er sommer, kan i mærke det? Jeg har mistet en anelse sommerstemning, men jeg er sikker på at den vender tilbage lige så snart at det solrige vejr også gør! Faktisk var jeg oppe i morges (rettere sagt nat, klokken var 4) fordi jeg skulle have set solopgang ligesom jeg gjorde sidste år, men de planer måtte jeg droppe da det regnede og der ingen solopgang var, øv det må jeg have til gode! Til gengæld blev min dag meget bedre da jeg i eftermiddags blev nævnt i eftermiddag på P7 mix! Hver dag har de jo deres bedre end kage sang, hvor at du kan skrive end sms til dem med dit bud på en sang der er bedre end kage. Jeg valgte at prøve med sangen "Fine by me" med Andy Grammer, grinede lidt af mig selv for hvad var sandsynligheden lige for at de valgte min? Ret stor åbenbart for lige der omkring klokken 15.30 blev mit navn, Isa Larsen nævnt. Aaaargh! Det var mega nice, og jeg fik det på video haha! Min mor var stolt.

Rigtig god uge allesammen, knus 

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top