søndag den 15. marts 2015

Anbefalninger til Berlin?

Jeg er så heldig at skulle et smut til Berlin i sommeferien, og jeg glæder mig helt vild! Selvom der er mange måneder til er jeg allerede begyndt at planlægge en del, specielt spisesteder da jeg gerne vil være godt forberedt. At spise sundt/vegetarisk i udlandet er nemlig ikke altid helt simpelt;)
Hjemmesiden Happycow har været til stor hjælp indtil videre, da det er hurtigt og nemt at søge med de krav man har til sin mad. De viser resturanter og caféer med muligheder for både vegetarer, veganere og steder med masser af grønt. Jeg vil helt klart anbefale hjemmesiden, den fungerer til hele verden så selv hvis du bare lige skal et smut til Århus eller København kan den også være super hjælpsom!

Men udover det har jeg ikke styr på så meget andet så jeg kunne super godt tænke mig at høre hvis i havde nogle forslag til hvad man kunne foretage sig i Berlin? En café der laver den bedste latte, steder man bare skal shoppe eller locations der fungere godt til outfit billeder måske? Kom gerne med alle de forslag og anbefalninger i har- jeg tager alt med mig:)

Nu vil jeg smutte ud og tjekke til mine løbebukser som forhåbentligt skulle være tørre nu så jeg kan komme ud og lufte løbeskoene og når jeg kommer tilbage vil jeg se om jeg kan løse de problemer der er opstået med mit kamera (det er noget værre øv er det ja). forsat god weekend allesammen, knus.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top