tirsdag den 17. marts 2015

12 Ting Jeg Vil Lave Dette Forår

Foråeret er min ynglings tid. Ikke for varmt og ikke for koldt. Jeg lægger altid planer for hvad jeg kunne tænke mig at lave og bruge min tid på så jeg har derfor lavet en lille liste med mine planer for dette forår, specielt påskeferien:)

Her er 12 ting jeg vil nå dette forår:

·Spise årets første vaffel fra Ismageriet, med to kugler af Lakrids og Jordbær sorbet

·Lakere mine negle i ynglingslakken 'Mint candy apple' fra Essie af

·Rydde ud i mit tøj og skifte vintertøj ud med sommertøj

·Løbe en tur gennem en masse blomster. Gerne en mark. Sådan rigtigt poetisk

·Holde picnic med nogle veninder en dag hvor solen står højt på himlen

·Tænde bål og lave snobrød

·Spise en masse påskeæg

·Skaffe en buket pæoner til værelset

·Tage en tur i biografen og se enten Insurgent, Wild, Askepot eller Home. De to sidste viser min indre 9 årige.

·Spise brunch på enten Café Alma eller Wulff & Konstali

·Få taget nogle outfit billeder et eller andet flot sted inde i København


Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top