søndag den 11. januar 2015

Interior Inspiration #2


Jeg følte at det var på tide med endu en omgang interior inspiration eftersom at den sidste jeg lavede var tilbage i oktober måned. Jeg drømmer stadig væk om en smuk lejlighed med minimalistiske detaljer og plakater på store hvide vægge, et køkken med god arbejdsplads og et soveværelse med så mange puder at i ikke drømmer om det. Årh hvor lyder dette som en sød klang i mine ører. A girl kan always dream right?

I morgen begynder en ny uge og jeg har ikke de store planer, vil gerne ordne mine negle, har en fysik test ang. elektricitet på onsdag + jeg skal også vaccineres onsdag(hurra), ungdomskolen starter op igen hvilket vil sige at både matematik og crossfit starter op og jeg skal muligvis i biografen med storebror fredag for at se Taken 3! Der er alligevel lidt at se til:)
Forsat god søndag piger, knus


1 kommentar :

  1. flotte billeder! ;)

    nyt indlæg på bloggen <3
    http://byjulieagerlund.blogspot.dk/2015/01/favorite-hair-products.html

    SvarSlet

Back to Top