lørdag den 24. januar 2015

Ask Me Anything

Store billeder af mit ansigt og intet andet skræmmer mig sgu lidt må jeg sige, am I the only one?

Hej piger, blot en hurtig, lørdag aftens update her fra. Jeg har i dag gået en god lang tur med Fnuggi i skoven inden at det begyndte at sne- Koldt men dejligt, også selvom jeg skulle herre meget på toilettet de sidste 20 minutter haha. Så har jeg lavet engelsk og fysik lektier, handlet i Netto (What else) Og så har jeg bare slappet af. I morgen skal jeg rydde op, bage denne (forhåbentlige) lækre kage, ordne mine negle, tage billeder til bloggen og træne. Jeg går og glæder mig rigtig meget til vinterferie, ikke fordi jeg har nogle planer udover valentinsdag med Ditte (selvfølgelig), men bare tanken om ferie lyder rigtig godt i mine øre.

Jeg tænker at det er på tide med en spørgerunde eftersom at sidste gang jeg lavede en var i maj/juni måned. Så spørg om lige hvad i har lyst til! Det kan være alt fra hvorfor jeg blogger og hvad jeg vil med min fremtid til hvilken tandpasta jeg bruger og hvad min ynglings kage er.
Forsat god weekend, knus

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top