onsdag den 12. november 2014

Quick Havre & Banan Boller



Bananen moses og alle ingredienserne blandes sammen i en skål, de formes herefter til 2-3 små boller. Så skal de bare have 13 minutter i ovnen på 185º varmluft. Woila!


Jeg lavede i dag disse super nemme, hurtige og ikke mindst lækre boller- og det var bestemt ikke sidste gang jeg gjorde det! De er perfekte til efter træning, som snack i madpakken eller til morgenmad. Tænker at de nok smager super godt sammen med peanut butter(still addicted!)og resten af bananen skåret ud i skiver oven på, men idag havde jeg travlt så det blev bare til en hurtig håndsnack uden noget på.
Forresten undskyld for de ikke alt for kønne billeder, men vi ved jo alle hvor dårligt lyset er i disse tider. Det er mørkt når vi står op og mørkt når vi kommer hjem... Desuden har jeg også været rigtig meget uvenner med blogger her til aften der har gjort mine billeder slørede, så træls. Og som om det ikke var nok så virker imovie heller ikke, hallelujah.
Positive onsdags vibes herfra haha..

Er dette en opskrift i skal prøve? Skriv hvad i syntes og hvordan det gik!
knus 

4 kommentarer :

  1. Uh hvor ser det lækkert ud! Har også selv prøvet noget lign., og du giver mig helt lyst til at gøre det igen :-)

    Kig gerne forbi:
    http://katrinelionett.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. De smager super godt, syntes klart du skulle kaste dig ud i det!:)

      Slet
  2. De ser godt nok hammer lækre ud, og sunde, mums!

    Knus
    www.kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk

    SvarSlet

Back to Top