tirsdag den 18. november 2014

My New Winter Boots





Hej piger!
Som jeg sagde i går ville jeg vise jer dette års vinterstøvler jeg købte i weekenden, idag.
De er fra mærket Billi Bi som i sikkert har hørt rigtig meget om de sidste par år. Jeg har også selv gået og crushet rigtig meget på mærket men vidste dog ikke at disse var derfra før, efter jeg havde prøvet dem på. De sidder super godt på foden og er sikker på at man også holder varmen godt i dem, men nu må vi jo se hvordan de kommer til at klare den danske vinter.

Ellers har jeg sådan set bare brugt hele dagen på at sove fordi jeg er nemlig syg (igen, igen, igen, igen...). Vågnede dog op med ondt i hovedet stadigvæk 7 timer senere, så jeg håber på at de her to panodiler snart går i gang med magien.
Håber da at i allesammen har haft en bedre tirsdag end jeg:)
knus

8 kommentarer :

  1. Ej hvor er jeg dog misundelig! Jeg elsker Billi Bi's støvler, min mor ejer selv flere par (jeg må bare aldrig låne dem) :-)
    Ligger også syg derhjemme. Det er bare så træls, når man jo gerne vil alt muligt, men man kan bare ikke.

    Hilsen Karoline
    http://www.karolinehaugaard.dk/

    - Er lige blevet følger på Bloglovin

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej hvor træls, både at du ikke må låne haha og at du er syg:(

      Mange tak, jeg følger tilbage:)

      Slet
  2. Åh, de er virkelig flotte altså! Og jeg er totalt vild med din blog :)
    God bedring til dig. Det er virkelig træls at ligge syg :)

    Knus
    clumsysilhouette.dk

    SvarSlet
  3. De ser også bare super lækre ud og så flotte :)

    SvarSlet
    Svar
    1. De er så dejlige at have på, mange tak:)

      Slet
  4. Hvor er de fine!

    Love Malene ♥
    Justadelprado.blogspot.com

    SvarSlet

Back to Top