fredag den 17. oktober 2014

Outfit Feat. New Jacket

Jakke - Only(link) // Trøje - Day Birger Et Mikkelsen // Nederdel - H&M // Sneaks - Converse

Ud af de mange mange mange billeder der blev taget af dette outfit var dette desværre det eneste der blev okay men altså hvad skal man gøre når man står ved vesterhavet uden en hår elastik og en mor der ikke lige er prof med Nikon'et. Men ja jeg havde jo lovet at vise jer min nye jakke jeg var ude og købe i sidste uge og her ser i den så:) Den er sindsyg lækker og holder rigtigt godt på varmen. Har brugt den hver dag siden jeg købte den og den passer sammen med alt. Jeg er super glad for den!

Jeg kom hjem fra en super god tur i sommerhus sent onsdag aften og de sidste to dage har bare stået på afslapning hvor jeg dog har været produktiv og fået ordnet nogle ting. Ellers begynder efterårsferien lige så stille at sejle mod enden og det er jeg slet ikke okay med. Argh jeg må få lavet mig nogle planer! 
Forsat god fredag allesammen, knus

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top