fredag den 24. oktober 2014

#9 Tips Til En Hyggelig Efterårs Weekend

Hej piger
Så blev det endelig fredag hvilket betyder weekend for mange af os. Når nu det er efterår kan det nogle gange godt være rigtig svært at finde på noget at lave når regnen siler ned udenfor- jeg har derfor samlet 9 ideer til en hyggelig efterårs weekend- nogle udendørs og nogle indendørs, Here we go!

#1 Smut en tur på en hyggelig café
Om så du bestiller brunch, en salat eller blot en latté med et stykke kage ved siden er det altid hyggeligt med en tur på café. Jeg er skyldig i ikke at gøre dette noget oftere da der virkelig bare ikke findes noget bedre end at sidde krybbet op i et tæppe udenfor ved siden af en varmeblæser. God kaffe= Godt humør:)

#2 Gå/løb en tur i den flotte danske natur
Ikke nok med at det giver god motion er det også bare super dejligt at komme væk fra byen og larm og så bare tage en dyb indånding og nyde naturen og alle de flotte farver træerne har på denne tid på året. Har du en hund du kan tage med dig gør det bare det hele endu hyggeligere!

#3 Friends marathon- need i say more?
Hvis nu Friends ikke lige er din ynglings serie hvilket jeg slet ikke forstår, så kan du jo bare gøre det med din ynglings serie eller film. Gør dig klar på at få firkantede øjne!

#4 selvforkælelse 
Der findes mange måder at forkæle sig selv på: Et dejlig varmt bad med hårkur og ansigtsmaske- efterfulgt af manicure, At klikke den trøje du har kigget på så længe fra asos hjem eller bare et stykke af den kage der ligger og ser så god ud i vinduet hos bageren. Det er helt op til dig!

#5 Brug tid sammen med familien
Hvad end det er dine forældre og søskende eller dine bedsteforældre er op til dig, bare brug lidt tid sammen. Spis noget god mad, spil et gammeldags brætspil eller se en god film. Man kunne jo også invitere tante og onkel over til et stykke kage.. Jeg skal imorgen faktisk overnatte hos min farmor og farfar og det er altid super hyggeligt!

#6 Hjemmebag
Intet slår duften af nybagte brød eller boller. Jeg kunne godt tænke mig at prøve denne opskrift næste gang jeg skal bage boller. psst. dette kan evt. kombineres sammen med en lækker omgang brunch:)

#7 Vær kreativ
Jeg indrømmer at jeg ikke er specielt kreativ men her og der er da hyggeligt en gang imellem med et lille diy projekt. Jeg er gået i gang med at lave en "gallery wall" på mit værelse og so far syntes jeg at det ser rigtig godt ud! Få mere inspiration til projekter lige her.

#8 Ryd op
Jaja i know i know, at rydde op er ikke ligefrem altid den fedeste aktivitet at lave når man hellere vil stene netflix eller ud og shoppe med pigerne men en god omgang hoved rengøring kan nogle gange bare være super befriende og hjælpe med til at du slapper ekstra meget af. Og hvis værelset allerede er rent hvad så med dit klædeskab? Alt tøj du ikke har brugt i lang tid skal væk, du kan enten sælge det på nettet eller donere det på den nærmeste genbrugsplads.


#9 En tur i biffen er altid en god idé
Der går lige nu rigtig mange god film i biografen og der er altså noget ved at sidde inde i en biograf sal udelukket fra verden og regnen uden for der bare giver en super god stemning. Også er det også en god undskyldning til at fylde dig op med bland selv slik;)

Det var alle tipsene, håber de kunne bruges:)
Mine planer for weekenden står på overnatning på ungdomsskolen her om en halv time, Imorgen skal jeg i fields og købe fødselsdagsgave til en af mine rigtig gode veninder og så skal jeg som sagt overnatte hos min farmor og farfar. Søndag står på løbetur, fysik og matematik lektier, blogplanlægning og afslapning med youtube videoer og friends:)
God weekend allesammen, hvad er jeres planer?

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top