tirsdag den 30. september 2014

NAKED BASICS


 

Hej piger!
Dette var mit eneste beauty køb jeg foretog mig i Paris -jo udover de 5 trilliarder liter bioderma jeg købte selvfølgelig- Nemlig den meget famøse Naked basics palette! Jeg har ønsket mig denne i så lang tid at jeg tænkte det nok var på tide at købe den nu når jeg havde chancen. Den består af 6 meget basic(sjovt nok)farver, hvor en af dem er med shimmer i. Jeg har brugt den sindsyg meget de 2 sidste måneder og den er perfekt til både hverdag og fest:)
Er i selv ejer af denne lækre sag eller står den på jeres ønskeliste?
knus

4 kommentarer :

  1. Elsker naked paletterne! ;)

    Der er en give-away oppe på min blog, kig forbi og deltag gerne: http://byjulieagerlund.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Åh, ville så gerne have Naked 2 paletten.
    Jeg bruger selv Sleek eyes paletten - den minder meget om :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Naked 2 er virkelig også god!
      Hmm den vil jeg kigge på:)

      Slet

Back to Top