tirsdag den 18. marts 2014

Bloggen fylder år!

Hej bloggen:)

Så idag er et spændene(og dog)indlæg. Bloggen fylder nemlig 2 år! hurraaaa
I dagens anledning har min far været så sød at bage en gulerødskage med cheese-topping, yums:)

Bloggen har haft sine ups and downs lige nu sidder jeg med ekstrem mange tanker om at virkelig komme på sporet igen så jeg prøver virkelig mit bedste men som i nok ved, life happens og det er ikke altid lige nemt at få blogget hver dag eller hver anden dag.

Men stor tak til alle jer dejlige læser som stadigvæk læser med selvom jeg ikke altid er den bedste blogger, og tusind tak for alle jeres søde kommentarer der altid bringer et smil frem på mine læber og minder mig om hvor meget jeg faktisk elsker at blogge:)

Nu bliver det her sgu en lille smule for sentimentalt for mig så jeg slutter her, nyd de lidt uskarpe billeder og forsat god uge!:)

Knus:)



Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top