søndag den 20. oktober 2013

New in: Sisters point, H&M & Matas

Hej mennesker:))
I onsdags  var jeg lige i hurtig en tur i amagercentret med min mor- Her er hvad jeg købte!:)



Denne armygrønne/brune jakke er fra Sisters Point og er faktisk en størrelse large men da sisters point's størrelser er meget små er det eneste sted den er en smule for stor i ærmerne. Men det var desværre den eneste der var igen og jeg følte bare lige at "that was the one", Så ekspedienten var så venlig at give os 20% og jeg havde et gavekort på 200 kr førpris:800,-

lige så snart jeg så denne nederdel kunne jeg ikke lade være med at tænke på Ariana Grande, så den skulle selvfølgelig også med mig hjem:) Den er fra h&m og prisen var 130,- mener jeg.
Ansigtsvand fra matas, da jeg havde brug for en backup og den var på tilbud, kunne i tænke jer en hud pleje rutine?
Selvfølgelig sniger der sig lige et cheeky selfie ind i dette indlæg... God søndag allesammen!;))

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top