tirsdag den 15. oktober 2013

10 random



Jeg har den her love/hate ting med donuts, sidste gang jeg smagte en var for et halvandet år siden så måske er det på tide at smage igen?

Jeg er 100% sikker på at enhjørninger eksistere;)

Jeg har lovet mig selv at inden jeg dør har jeg været i New York, Paris og London

Der går sjældent en dag uden af at jeg poster et billede på instagram 

En af de ting jeg savner mest af alting er den gamle Disney channel

Jeg ser One direction 'live' for anden gang i mit liv d. 16 juni 2014 (Ses vi?:))

Min baggrund på min mobil at the moment er de dejlige Niall Horan og Ahton Irwin

Jeg begyndte at blogge fordi jeg ville dele mit liv med folk, så altså lidt ala en dagbog alle kan læse:)

Den sidste ting jeg drak var en Seattle latte fra Starbucks, eller købt i rema1000.. og den sidste ting jeg spiste var pizza

De ting jeg drømmer mest om her for tiden er: Et nyt værelse, et Canon 600D og en tur til Sverige(pretty random, I know)

God efterårsferie!:)

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top