mandag den 16. september 2013

☂This fall ☂

Så er efteråret her desværre, men i stedet for at gå og være trist over at at is under den dejlige varme sol, badning og sommeferie er ovre for i år syntes jeg at man skulle tænke positiv. 
Her er hvad jeg skal lave dette efterår!

Nyde regnen i modsætning til mange andre mennesker elsker jeg regnen, det har faktisk regnet hele dagen og som jeg sidder og skriver dette indlæg styrter det ned og der er en fin klar regnbue over himlen:)

Lange gå ture med Fnuggi i skoven, bare en søndag eftermiddag. snup linen, hunden og et par støvler og så er jeg good to go. Også kan man jo altid snuppe lidt kage (upsi upsi) med hjem til familien..

Fall fashion mode om efteråret er altså bare guf! Støvler, lækre varme og bløde cardigans og sweatre, bordeaux, beanies- alting! kan ikke vente!!

Pyjamas hygge bare at kunne hoppe i en dejlig 'cozzy' pyjamas efter skole, drikke en kop te mens jeg bladre gennem en god bog eller ser et par afsnit af pretty little liars:)

Også ellers bare hygge med veninderne, nyde vejret, lave videoer til youtube og skrive indlæg til jer, hvad har i af planer for efteråret?:)

kys kys!!







Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top