torsdag den 1. august 2013

TUNES OF THE MONTH

Så er endu en måned gået, og vi er nu trådt ind i årets sidste sommermåned!
I denne anledning tænkte jeg at jeg ville dedikere et indlæg til det musik jeg har lyttet til igennem måneden! I juli måned har jeg været i sommerhus på Fanø, og der har radioen spillet mange timers Musik, tour de france og hvad det ellers skulle være;) Nu er det sådan at radiostationer har det ofte med at spille det samme musik om og om og om igen så når man nu lytter til P3 i en uge og de spiller godt musik så ryger de altså hurtigt ind på favorit listen!
 lad os bare komme i gang!

Super god sang med masser af gang i, kan specielt anbefales
til en god omgang workout!

ja hvad kan man sige? Bruno gør det igen!

En lidt ældre sang som jeg aldrig bliver træt af,
jeg foretrækker Carries version:)

Jeg har altid været stor fan af Cimorelli, men specielt denne sang
syntes jeg bare giver sådan en dejlig glad stemning!

Bare en super god sang- eller sange skulle jeg måske sige;)

Ja..hvad skal jeg sige de fantastiske drenge gør det igen! Denne gang
med en sang der hurtig for humøret op, og så gør videoen
kun det hele bedre!

Hvad har i lyttet til igennem juli måned?:)



Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top