søndag den 17. juni 2012

fakta om miiiig!


her får i lige lidt(meget)fakta om mig!:-)
Navn: isabella j*** larsen Fødselsdag: 10/8 Køn: Kvinde.
Øjenfarve: forskellig blå?:-D Hår farve: Blond-en lille smule brunt..hvad er det nu det hedder?. leverpostej!..det er jo det:-P
 Højre eller venstre håndet: venstre
De sko du går mest i: Mine sandfarvede converse Det du er bange for: der er mange ting... Din livret: jeg eeelsker jensens spareribs!Din første tanke når du står op: det kommer an på om det er hverdag eller weekend;-). Pepsi eller cola: ingen af delene. Adidas eller Nike: tror SQ nok det bliver adidas så! .Ice tea eller te: te. Chokolade eller vanilje: det kommer an på om det er is eller hvad det er.Synger du: jaa..lidt men kun hvis jeg er alene hjemme. Går du i bad: Ja,selfølgelig.Kan du li’ skolen: Ja.Vil du giftes: ja for fan'!
Sidste gang jeg..
Drak alkohol: 3 år siden..  Blev fuld: har aldrig været fuld!.Gik ud og shoppede: i fredags. Spiste sushi: Længe siden- desværre. Bagte hjemmelavede kager: for omkring 2 uger siden.

hvis jeg var..


Hvis jeg var en måned ville jeg være: det ved jeg ik helt.. Hvis jeg var en dag i ugen: lørdag! jeg er meget doven..tihi:-)
Hvis jeg var et tidspunkt på dagen: eftermidag.Hvis jeg var en planet:jorden. eller måske mars:-D Hvis jeg var et dyr: et dovendyr eller en påfugl..Hvis jeg var en retning: op eller ned:-D Hvis jeg var en følelse: det ved jeg ik':-D.Hvis jeg var en farve: hvid eller en eller anden pastel Hvis jeg var et tal: 2 jeg kan bedst lide og være sammen 2 og 2 eller jeg ved ik hvordan jeg skal forklare det og så er det mit lykke tak!

enten eller

Mad eller søvn?: mad! bliver meget let sulten!!! Lilla eller grøn?: kommer an på lys eller mørk!
Svømme eller ski?: Svømme! Pizza eller salat?: Salat.Salt eller peber?: peper. Kærlighed eller venner?: venner Bil eller bus?: Bil.

Favoritter..


Favorit-farve?: har mange:tyrkis,koral,lime grøn,lyse gul,pastel farver,pink og baby blå!!!  Film?: twilight,new moon,eclipse,breaking dawn del 1,17 again og titanic.
Sko?: Converse.Butik?: h&m,monki og gina tricot. Sted at være?: Elsker at sidde inde på mit værelse alene, uden nogen andre i hele huset. Kan generalt godt lide at være alene om dagen, ikke om natten. Dyr?: Hunde-har selv en lille puffer. Person?: Sara tror jeg nok...Ting at gøre i din fritid?: pc og venner.TV show?:Friends,det er jo genialt! Drink: Et glas Fanta exotic smager bare skønt!




 xoxo 

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Back to Top